dissabte, 21 de febrer del 2009

Presentació i motivació d'aquest bloc

En temps de crisi com els que estem vivint fa uns mesos, és més fàcil veure que el sistema té mancances (greus) que tard o d'hora ens afecten a tots. El que no és tant fàcil, és que ens adonem que a part de ser-ne 'víctimes' a la vegada en som tots partíceps i en tenim part de responsabilitat.

Les reaccions que aparèixen cada dia als mitjans de comunicació, tant per part de treballadors com d'empresaris em porten a pensar que hi ha certes coses que a mi em semblen evidents però que potser per la majoria no ho són tant. O potser és que estic equivocat!? Les ganes de compartir opinió, saber la dels demés i aprendre'n és el que m'ha empès a escriure aquest bloc.

Intentaré fer-ho sempre des d'un punt de vista racional i potser fins i tot amb certa 'sang freda', ja que per mi és l'única manera d'afrontar els problemes per mirar de solucionar-los. M'agradaria que això no es convertís en un niu de 'plors' i queixes personals explicats des d'un punt de vista individual, subjectiu i no-constructiu.

Potser hi haurà traballadors que es queixaran per que a vegades parli com un empresari sense escrúpols... de la mateixa manera que probablement hi haurà managers que pensaran que sóc un idealista o una espècie de 'progre'... Només diré que ni sóc un estudiant de 'embiei' (MBA) recent sortit de ESADE, ni pertanyo a cap sindicat de treballadors. No defenso a ultrança ni empreses ni treballadors, només pretenc explicar raonadament que els objectius d'uns i altres no estan tant lluny, que només cal alinear interessos i treballar en equip per sortir-hi tots guanyant: només cal crear una 'Consciència Coroporativa', pensar en el conjunt.

Sé que en temps de crisi puc ferir la sensiblitat de mes d'un: si us plau, que ningú se senti ofès pel que hi deixi escrit en aquest bloc, per que res està més lluny de la meva intenció.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada